Kestotilaukset

Miten tilaukset toimivat
Tilaukset uusitaan automaattisesti valitsemasi toimitusvälin mukaan, ja tuotteet toimitetaan automaattisesti jokaisen onnistuneen maksun jälkeen.
Esimerkiksi jos olet tehnyt kuukausitilauksen, järjestelmä veloittaa automaattisesti maksun luottokortiltasi kerran kuukaudessa, ja saat tuotteet kotiovellesi ilman, että sinun tarvitsee tehdä tilausta uudelleen!

Voinko keskeyttää tai perua tilauksen?
Kyllä, voit keskeyttää tai perua tilauksesi milloin tahansa asiakasportaalissa, kuten alla olevassa kuvassa näkyy. Ainoa poikkeus on, jos tilauksesi vaatii tietyn määrän maksuja ennen kuin sen voi peruuttaa.
Pääset asiakasportaaliin sähköpostiin saamasi "taikalinkin" kautta, joka lähetettiin sinulle, kun teit ensimmäisen tilausostoksesi. Voit myös hallita tilaustasi luomalla asiakastilin verkkokauppaan.

Voinko ohittaa tai siirtää veloituksen?
Kyllä. Voit ohittaa tai siirtää veloituksen asiakasportaalissa. Jokaisen suunnitellun toimituksen vieressä näkyy painike Ohita maksu, jota voit käyttää maksun ohittamiseen. Voit myös siirtää maksua painamalla Siirrä toimituspäivän vieressä.

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni?
Totta kai. Voit lisätä tuotteita tilaukseesi asiakasportaalissa. Klikkaa Muokkaa tuotteiden kohdalla ja voit lisätä, muuttaa tai poistaa tuotteita tilauksestasi.

Mitä tapahtuu, jos maksua ei voida veloittaa?
Jos tilausta ei voida uusia maksun epäonnistumisen vuoksi, saat sähköpostitse linkin, jonka kautta voit turvallisesti päivittää maksutapasi.