Stående order
Så här fungerar beställningar
Beställningar förnyas automatiskt enligt det leveransintervall du väljer, och produkter levereras automatiskt efter varje lyckad betalning.
Om du till exempel har lagt en månatlig beställning debiterar systemet automatiskt ditt kreditkort en gång i månaden, och du får produkterna hem till dig utan att behöva lägga en ny beställning!
Kan jag pausa eller avbryta min beställning?
Ja, du kan pausa eller avsluta din prenumeration när som helst i kundportalen, som visas på bilden nedan. Det enda undantaget är om din beställning kräver att ett visst belopp betalas innan den kan avbrytas.
Du kan komma åt kundportalen via den "magiska länken" som skickades till dig via e-post när du gjorde ditt första prenumerationsköp. Du kan också hantera din beställning genom att skapa ett kundkonto i webbutiken.
Kan jag hoppa över eller skjuta upp en debitering?
Ja. Du kan hoppa över eller överföra debiteringen i kundportalen. Bredvid varje schemalagd leverans ser du en knapp för att hoppa över betalningen som du kan använda för att hoppa över betalningen. Du kan också skjuta upp betalningen genom att trycka på Flytta bredvid leveransdatumet.
Kan jag lägga till produkter i min beställning?
Naturligtvis. Du kan lägga till produkter i din beställning i kundportalen. Klicka på Redigera bredvid produkterna så kan du lägga till, ändra eller ta bort produkter från din beställning.
Vad händer om betalningen inte kan debiteras?
Om din prenumeration inte kan förnyas på grund av ett betalningsfel får du ett e-postmeddelande med en länk som gör att du säkert kan uppdatera din betalningsmetod.